piątek, 21 grudnia 2012

WYRÓŻNIENIE

      Dzisiaj dostałam bardzo fajny prezent pod choinkę. Zostałam wyróżniona w  konkursie na doniczkę  z recyklingu w www.e-ogrody.pl. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, ponieważ swoją przygodę z papier mache rozpoczęłam niedawno i tutaj takie wyróżnienie :-))!!
Zapraszam do obejrzenia moich doniczek, może będą one inspiracją dla rękodzielników do wykonania oryginalnych doniczek własnego pomysłu. Papier to wspaniały materiał do wyrobu prac rękodzielniczych.:)

A oto link do strony na  portalu e-ogrody:
 www.e-ogrody.pl/Ogrody/0,125017,11102706.html?user=atena71 - dla ciekawych...

A to potwierdzenie mojego wyróżnienia. Bardzo się cieszę - jest to wielka zachęta dla mnie do dalszej pracy: 
www.e-ogrody.pl/Ogrody/56,116527,13094996,Zwyciezcy_konkursu__Doniczka_z_recyklingu_.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz